Wednesday, September 21, 2011

Travarka

Prvo: Hvala Emina.....:)
Dakle ono sto ćete saznati ako budem uopste nastavila pisati blog ili ako ga uopste bude iko citao :D, jeste činjenica da obožavam  prirodu. Pošto živim na selu ta činjenica nije ni najmanje začuđavajuća. Dakle obožavam biljke, životinje ( i ljude) i sve ono sto priroda može ponuditi. Prije nekih godinu dana odlučila sam se da počnem koristiti prirodnu kozmetiku, jer jednostavno nisam više imala volje da plaćam reklamu za komercijalne a pritom "otrovne" proizvode. Iako je ponuda takvih proizvoda ( prirodnih) u našoj zemlji bukvalno obeshrabljujuća, ipak može da se nađe par genijalnih univerzalnih proizvoda ( kao što su npr DR. Pasha sapuni, o kojim imam namjeru pisati u budućnosti). U DM-u se moze pronaci njihova marka koja je pa moze se reci donekle prirodna "Alverde", ali npr. šamponi i regeneratori su im prejaki, jednostavno sadrže previše sapuna ili čega već. Pošto uskoro počinjem studij medicine , maksimalno ću se truditi da upoznam šta to sve našem organizmu odgovara, a sta ne ( pa vam možda i prenesem to znanje) :). Ono što iz njihove kolekcije mogu preporučiti jeste Deo- roll on ( ja sam imala od nevena), iz vrlo jednostavnog razloga jer ne sadrži Aluminijum kao svi ostali  anti perspiranti. Kada sam čula ovu činjenicu ( aluminijum), nekako sam odlučila da je došao kraj 48-satnoj zaštiti protiv znojenja. :D I da, Alverdeov deo je odličan i jako lijepo mirise. Takođe preporučujem njihov balzam za usne, jedini koji postoji na našem tržištu (neven-Calendula). Divno njeguje oštećene usne.
Ali, ono o čemu sam ustvari htjela pisati jeste činjenica da je jesen ( kao i proljeće) odličan period za skupljanje biljaka. Dakle živim na selu pa mi nije ni najmanji problem doći do raznih biljčica ( naravno ako rastu u mom kraju). Juče sam išla u pohod na ljuske od mladih oraha i korijen koprive. Pošto već duži period puštam kosu, odlučila sam da ju nečim i njegujem, a da to naravno nisu maske, regeneratori, pakunzi...bla, bla, bla, bla.....i ostalaa izvikana ******. :D Kao što znamo, a kao što i ime mog bloga kaže, kopriva je univerzalan lijek koji se bukvalno koristi za sve i svašta (od problema sa probavom, preko uroloških problema, do eto njege kose).  Sprečava opadanje kose, daje joj sjaj, i ako se koristi redovno čini kosu gušćom. Inače pošto je jesen, a ljeto je bilo vrelo, sada nema smisla brati listove tako da se sada vadi korijen.   Mozete ga ostaviti da se osuši a možete ga i odmah spremati. Spremanje je jednostavno: korijen potopite u vodu, i pustite da se kuva dok ne proključa. Operete kosu nekim neutralnim šamponom, isperete i namočite kosu čajem od korijena. Poslije nema  ispiranja, samo pustite kosu da se prirodno isusi. I tako svaki put ( korijen koprive se moze kupiti i u apoteci za male pare).

Što se tiče oraha, moja draga mama je dobila po koju sjedu ( a kao i ja ima tanku kosu, tako da bi ju klasično farbanje samo uništilo), pa je odlučila probati ovaj način potamnjivanja kose i prekrivanja sjedih. Dakle postoje dva načina: sa lišćem i sa ljuskom mladih oraha. Sutra probavam ovo sa lišćem ( način pripreme je potpuno isti kao i kod korijena koprive), i nadam se mozda nekom blagom potamnjenju kose ( nravno nakon par puta upotrebe), ili barem sjaju i njezi, posto i orah ima sličan učinak kao i kopriva. Kora mladog oraha se koristi za prekrivanje sjedih i malo jače potamnjivanje kose. Kora se suši, potom melje te miješa sa voćnim octom i biljnim uljem. I potom se nanosi kao kana. Probam pa vam javim.:) Eto smorih maksimalno. Za kraj nekoliko slika i pjesma koju sam slušala dok sam pisala post.:)






2 comments:

  1. baš volim Norah Jones.. i potpno se slažem sa tobom, ja npr. volim da napravim piling od meda i kafe sa par kapi maslinovog ulja, ma bolje od bilo čega što se može kupiti, javi kako je ovo ispalo :D

    ReplyDelete
  2. I ja ju obozavam....Med i kukuruzno brasno su idealna kombinacija.... Pa ovo je ispalo, pa hm, dobro za prvi put, kosa mi je nak sjajna, al nesto nema promjene u boji....:)Tnx sto citas ovo..:D

    ReplyDelete