Saturday, November 12, 2011

Moj Zabavnik

           Dugo sam razmišljala o čemu bih mogla pisati, i sasvim nenadano mi je na um pao jedan veoma važan dio mog, pa hm, dosadašnjeg života. Nekako me uvijek strah reći djetinjstva jer mi to zvuči odveć terminalno, kao da je isto već gotovo. Za mene nije.




Sa nekih 11-12 godina roditelji su mi prvi put kupili Zabavnik. Politikin Zabavnik. I šta reći sem da sam se zaljubila istog trenutka i da ta ljubav traje i dan danas. Zabavnik je za mene bio prozor u  čudesne i nove svijetove koje do tada nisam pohodila. Juče sam si kupila primjerak, a za sve one koji ne znaju Politikin Zabavnik je srbijanski nedeljnik koji izlazi petkom i uveseljava sve od 7 do 77 vec više od 70 godina.........

Čak jednu trećinu zabavnika čine stripovi. U svakom broju su Hogar strašni i Garfild, a glavni Veliki strip se mijenja od serijala do serijala odnosno od broja do broja.


Hvala na čitanju i dovidjenja.....:)

3 comments:

  1. Ah zabavnik,ja ga obozavam,obozavam i ja ga citam i nadam se da ce pozivjeti i dok moje dijete naraste da ga i on cita :)

    ReplyDelete
  2. Posedujem sve ove brojeve Zabavnika, samo sam broj 1008 nabavio nas buvljoj pijaci u Skoplju. Taj broj je izasao nesto pre mog vremena...

    Поздрави од Прилеп до сите Забавниковци.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja bas ne posjedujem pve starije, imam nekih 100tinjak brojeva, od zadnjih desetak godina. Svaki je malo bogatstvo...:) POzdrav i za vas...:)

      Delete