Sunday, June 17, 2012

Intrigantni outfit

Dakle

Day  I
Jovana ( tj. ja, a u daljem tekstu samo Jovana ),  sjedi za računarom pijuckajući svoj zeleni čaj, zbog zavidne doze kofeina koji isti sadrzi ( vrlo je moguće da je u pitanju bila i domaća kafa, zbog nedostatka gore navedenog), antioksidanasa i ostalog, but mainly zbog kofeina, svojim , zbog skoro neprospavane prethodne noći, izmučenim očima, posmatra mali čarobni svijet u računaru.
I tako Jovana apsolutno spontano, kako to samo na internetu biva pronalazi divan post jedne blogerke o prugicama. Da Jovana je apsolutno oduševljena postom, fotografije su savršeno ukombinovane, prugice u raznim varijantama, ali nije to za nju. Čak piše i nekakav komentar, na zonf " da, da, da mnogo volem da vidim prugice na nekom drugom, ali ja no, no... Tu se priča završava, Jovana odlazi od računara, i vraća se u jedan drugi svijet, koji je doduse šaren onoliko koliko mi želimo da bude šaren, a često dovodi do hroničnih nesanica, variranja u tjelesnoj težini, blage nervoze ili izuzetne sreće.....No dobro, da ne duljim.

Day II
Zbog neodloživih obaveza na fakultetu, gore pomenuta gospodjica napušta toplinu svoga gnijezda i odlazi u grad. Ah dan je bio tako divan, vježbe odložene....šta drugo da se radi već da se besciljno luta. U ovom slučaju po second hand shopovima. Jovana prvi put ulazi  u jedan, zavučen, naizgled neizgledan ( koliko 2nd hand uopste moze biti izgledan, u klasičnom smislu riječi)....Pri samom ulazu primjećuje, da, znam šta ćete reći, divne prugice. Prilazi i ,voila, bila je to ljubav na prvi pogled.....Ostalo je istorija.

Tako je dakle nastao ovaj pomjereni outfit.

P. S. Taj dan sam kupila i ove divne crvene sandalice, njih doduse u jednom drugom 2nd handu. I jos jedne plave. Bio je to podan dan, sta da kazem. :D





P.P.S. Ovo Jovana podržava proteste u BL, zaštitimo Park! Hrast iz Picinog parka ...*-*
P.P.P.S. Bila sam na Pop art marketu, i tu pokupila lančić. Žao mi je što nisam bila kad su bile druge koleginice blogerke, da ih upoznam. Ali moža neki drugi put. :)

Baj... Džo

27 comments:

  1. Simpa outfit :)...a ja sam na kraju propustila Pop Art Market i susret sa blogericama...ne da mi se ali biće drugi put :)))

    ReplyDelete
  2. Volim prugice :) odličan ulov.
    :**

    ReplyDelete
  3. A bas sam napisala post i Marketu i vidjela sam ovodrvce :). Steta sto se nismo upoznale.Sledeci put moramo neku blogesku kafu da organizujemo.Prugice su divne :)

    ReplyDelete
  4. kako je super kombinacija! aaaa ukrascu ti pantalonice! :P
    Drvce <3

    ReplyDelete
  5. Divne fotografije. Svidjaju mi se tvoje sandalice.
    Blog ti je jako zanimljivi, svidja mi se i pratit cu te :)

    ReplyDelete
  6. Hlace su haos i ogrlica je divna,super :)
    Sledeca blogerska kafa Ducili,Dragana,ti i ja vazi?

    ReplyDelete
  7. pantalone su lude skroz,super su

    ReplyDelete
    Replies
    1. A znam, nekako je to bila i ludacka ljubav na prvi pogled..:D

      Delete
  8. Divan styling i jako lijep blog.
    Sve pohvale :)

    ReplyDelete
  9. oh i love those pants! super cute. stripes are my favorite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was not sure about them but now I adore them. *-* Thanks.

      Delete
  10. So stylish
    Love this striped pants

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. divne su pantalone i divno si ih ukombinovala. sve crno belo sivo, a onda sandalice crvene, nego trebalo je da podvrnes pantalone da vidimo sandalice. torba je zakon, obozavam tako velike torbe.
    nista bolje od 2nd hand radnji, za male pare se opremis za cas, ja sam bas juce izvrsila uspesan napad na jedan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno...mozda cu ih u nekoj drugoj kombinaciji pokazati...:D

      Delete
  12. Majica i torba love love love!

    ReplyDelete