Tuesday, September 18, 2012

Džemper, po definiciji

Imam tako faze u određeno doba dana da se, ne svakog naravno, naslikavam. A kako to radim sama, fotografije najčešće ne ispadnu onako kako sam željela. I onda izgubim elan, malo ih sredim, ali njah, rijetko kada sam zadovoljna. Sad sam malo čačkala po računaru i pronašla nekoliko koje želim da objavim. Eto bezveze mi da trunu na računaru. A i to su neke kombinacije koje mi se sviđaju....sa onim omiljenim džemperom i tako još nekim sitnicama. *-*














baj, baj 

                   Džo  *-*




42 comments:

  1. Sad mi tebi trebamo govorit kako si lijepa i zgodna i kako imaš dobre noge jel? :p

    ReplyDelete
  2. Realno, mogao bi baciti koji komentar. :P
    vjeruj, kad šiknes vintage efekat na sliku sve je predivno....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto ti komentar.

      Osim ako nisi mislila na kompliment. :P

      Delete
    2. de, de, bitno je da si se vratio....:P

      Delete
    3. Pa tu sam ja, al reko da ti ne smeta, garant učiš. :p

      Delete
  3. To je već pravi džemper. Želim sebi jedan takav ove zime :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je mamin. I problem sa njim je sto je prevelik, i mora se parti na posebnom modu masine ili kako se to vec kaze. Onda ga perem otprilike dva puta godisnje.....xD

      Delete
    2. Ja baš volim velike i šlampave džempere i majice :D.

      Nego, možeš li mi proslijediti link na kojem mogu skinuti/pogledati Unu? Prahnula mi je baš sad, što je najgore i bojim se da me ne prođe želja dok ne dođem do filma :D.

      Delete
  4. Zgodnica pa i buduca doktorica, san svakog muskarca :D. Kako ti mene podsjecas na jednu nasu domacu glumicu cije ime uvijek zaboravim.
    I svidja mi se vintage efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjeruj mi imam svakog na po jednom prstu. Tj. nemam, ali to nije ni bitno.....xD
      I meni je odlican, stvarno ucini fotke boljima....:))

      Delete
  5. Jes' ti dobar dzemper, a i noge, u inat Dajdzi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. e sad cu samo noge i slikati...xD
      Opet kazem, nekako je fotoaparat bio dole, tj. u zabljoj perspektivi, pa su one samo tako ispale....:D

      Delete
  6. Kako su leeepe ove slike sa prugastim pantalonama, a lepe su i pantalone! I beli džemper, obožavam taj rad!

    ReplyDelete
  7. divan džemper, tako me podsjeća na početak 90-ih i djetinjstvo. super je s prugastim hlačama! a i ruksak je krasan!

    ReplyDelete
  8. Hajde budi drug,daj u prsluku krug :D ?

    ReplyDelete
  9. Hey odlicne su ti fotke.Bas mi se sve mnogo svidja, jer je jednostavno, ali veoma lovely i iskreno sve izgleda, tako da mi je mnogo drago sto si podelila ovo fotke sa nama <3

    Beli dzemper ti je savrsen, kao denim prsluce. <3
    Preslatka si mnogo i draga. :)

    ReplyDelete
  10. Lijep džemper, ali meni prstenje zapalo za oko. I ruksak :D

    ReplyDelete
  11. Dobro ti je opet, bijeli džemper je baš lijep, noge još bolje, a mene na ovoj slici podsjećaš na Olsen blizanke :)

    ReplyDelete
  12. Bas su lude slike, svidjaju mi se

    ReplyDelete
  13. Kako mi je dobra ta slika u prugastim gaćama, na podu...čini mi se da je to bilo zanimljivo naslikavanje, voljela bih vidjeti cijeli set :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bi ih prije nazvala hlačama....xD PA to su mi najbolje, ima još jedna......:)

      Delete
    2. hihih, ma ja za tako široke udobne hlače volim reći gaće :D
      Od Dalmatinaca mi prešlo :D

      Delete
  14. Divne su ti ove fotke!
    A džemper <3
    Luda sam za velikim, šlampavim, flafi džemperima!;)

    ReplyDelete
  15. Stvarno super ti je dzemper,i meni se svidja :-)

    ReplyDelete
  16. E ovo ''naslikavanje'' ti ide od ruke, svaka cast!
    I moram priznati prugaste pantalonice su me ostavile-paf! ;)

    Kissic,
    Sonja

    ReplyDelete
  17. Crtaste hlace izgledajo vrlo interesantno, steta sto se ne vide cijele! i jako mi se dopada jeans prslucic :) Ah da ne zaboravim djemper koji je by the way savrsen ;)

    ReplyDelete
  18. Koliko mogu vidjeti sviđaju mi se sve tri kombinacije, a ove zadnje dvije slike su savršene totalno "tumblr-ovske" :)!

    ReplyDelete
  19. volim ovu posljednju fotku.. prstenje je predivno <3

    Edina :*

    ReplyDelete
  20. Ti planiraš ovo pisati na mjesečnoj bazi ili šta? Dolazi nazad na blog!

    ReplyDelete
  21. Po definiciji dzemper, a u slobodno vreme - odevni predmet :)

    ReplyDelete
  22. Love these looks! Especially the chunky sweater and socks with the shorts. Awesome!

    ReplyDelete
  23. Hey gde si??Sto te nema??Ako smem da putam??!!

    Pozzz :)

    ReplyDelete
  24. Kako dobre fotografije, prva favorit! :)

    ReplyDelete