Sunday, September 2, 2012

Im back

Vratila sam se iz Beograda.
Obavila sve što sam htjela. Kupila si atlas. Onaj anatomski.
POsmatrala veliki grad. Posmatrala ljude. Razmišljala. Fotografisala. Smijala se. Svađala se. Obnovila tj. stvorila kolekciju prstenova. Kupila ih 4. Za 5 km. *-* Poslala razglednicu. Jednu baš divnu.
Upoznala nove ljude. Otkrila neke nove stvari o sebi.
Optimalno.
I sad neke fotke. Onako iz moje perspektive.
I škicnite malo na ovu lokaciju.....Petrol girl :)))






















































P.S. grafit na zadnjoj slici? Da li iko zna šta znači? Bilo ko. Slikano sa Brankovog mosta. Predivan je, a koga god da sam pitala niko nije imao pojma.

Nastavak slijedi.

baj, baj

                                 Džo *-*

15 comments:

  1. <3

    Joj, meni se sviđaju te s listovima :D. I grafit je stvarno predobar. Možda da staviš tu sliku u google pretraživač, moglo bi ti izbaciti slične grafite, pa da vidiš ko je crtao?

    Velkam bek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liiisce i plovi patka preko Save :)))
      Ubi me nostalgija..nisam bila od proslog leta i jedva cekam nastavak :))))

      Delete
    2. Neka si, neka....DRago mi je da ti se svidjaju...:)

      Delete
  2. Slike su sve predivne! Nek si se lijepo provela :D

    ReplyDelete
  3. Savrseno si se provela vidim :)) Bas mi je drago jer je Beograd toliko divan grad da mi je bas milo sto zivim u njemu :) Svaki put setajuci se otkrijem neko novo mesto i sve :D Ako ikada budes dolazila daj da se vidimo da te provedem malo ja na svoj nacin :)) Na neka druga mesta na koja ne bi isla obicno :)) Sve u svemu fotke su odlicne! Najvise mi se svidjaju sedma i zadnja♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapamti sta si rekla! :D tj. napisala

      Delete
    2. Pamtim :D Ako sam tu uvek moze stvarno :)) jer centar svi obidju....ima i drugih mesta koja su lepa i opsutajuca :D

      Delete
  4. Joj Beograd! Njega sam uvijek htjela posjetiti, još nisam nikad bila a već mi je lijep.
    Da budem prava blogerica :): daj sliku prstenja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crkle baterije, ali bice obecavam.....*-* I trebas definitivno....*-*

      Delete
  5. Ce i taj Beograd doci na red uskoro. :D
    Slike su super! Zahvaljujem na istima! :D

    ReplyDelete
  6. divan beograd divne fotke! bas sam napisala post o kolekciji prstenja pre neki dan :) mozes videti na www.moiminnie.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  7. Excellent depth and colour with the photos.

    Russ, BC, Canada

    ReplyDelete
  8. e, pa bas si mi setala po komsiluku :)
    da sam videla ranije da si tu...
    drago mi je da si uzivala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E a gdje si ti, ja sam se u ssutini bas iymuivala, ovo su nako probrane slike...dolayicu opet tako da....*-*

      Delete