Thursday, November 8, 2012

Cudicasticno

i nadasve fenomenalno.......^-^

Obecala sam slike onih svojih cipela iz prošlog posta pa sam ih uredno i poslikala. Sa njima i ovu haljinu, to je ova sa  aztec printom, i " skroz do grla" košulju.  Ogrlicu sam napravila. A i lijepo mi je isla u kosulju dok sam se poslikavala....:D





Čudičastični smo mi ljudi.
Da li ste znali da embrion star 16 dana ima nervnu ploču?
I svaki sat embrionalnog razvoja, naš krejzi organizam stvori 600000 neurona.
Sve to da bismo jednog dana mogli pisati ( blogove), čitati, pjevati.....la, la, la
*magnificent*



baj, baj

              
                                                   Džo  *-*
 

27 comments:

  1. jako sviđam košulju;)
    da, ljudski organizam je čudo. a bome se trudimo da ga zeznemo, na svakom koraku..

    ReplyDelete
  2. Luda!!
    Cipele!!
    Haljina!!
    Ako ti ikad dosadi znas kome da prosledis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZnOm.....^-^ Totalno sam rasirila cipelice, sad su ladno 38....:D

      Delete
  3. Sve lepse do lepseg, svidja mi se tvoj ukus :))

    ReplyDelete
  4. Mozes li uci u cipele? Ja tako posto ne mogu naci 41, cesto kupim 40 i hodam a place mi se :(....Haljina je <3....Sta ucis? Sa histom nisam na ti, jer mi na farmaciji slabo imali, a sad se sa fiziologijom druzim, ludim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej jednom cu ti tacno ispricati svoju pricu....:) Ucim sve pomalo za sada...:)) Uspjela sam ih rasiriti, iako ni sama nemam pojma kako, malcice su me zuljale, ali je sada sve ok....:D Ti si kao moja cimerka, ali u prethodnom postu sam napisala, razvila je strategiju rasirivanja...:D

      Delete
  5. E ovo na kraju mi je posebno znacilo :) Odmah prosledjujem drugarici koja je saznala da je trudna. A kosulja i haljina - me likey!

    ReplyDelete
  6. Evo su cizmice!! :)
    Jao skroz su slatke, i koliko vidim noge ce ti biti suve i tople!!
    Odlicno!!
    Majica je predivna!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpisujem... a i znaš da bih ti ja sve ovo uzela i u moj orman prosledila :D

      Delete
  7. Kosulja je cista <3!

    ReplyDelete
  8. slatka ti je majičica :)
    mene bi i pola broja manje cipele osakatile haha

    ReplyDelete
  9. Znači, raširene cipelice :)? Sve ti je lijepo. I ti si lijepa :D.

    ReplyDelete
  10. sve mi je super, ali slažem se s cekerušom, i mene bi cipele osakatile. mene osakate i one koje su moj broj, doduše...

    ReplyDelete